02 اردیبهشت 1397 - 11:8
شناسه خبر: 6910
نسخه چاپی
اشتراک گذاری
موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران برگزار می کند:
دومین کنفرانس «ساخت ایران»
با توجه به نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران قصد دارد دومین کنفرانس «ساخت ایران» را با موضوع بهبود کیفیت کالا و خدمات و رضایتمندی مشتریان برگزار نماید.
شناخت مشتری و شناسایی انتظارات مشتریان، تعریف رضایتمندی مشتری و فرآیند ایجاد رضایت مشتری، ارتباط موثر بین کیفیت، رضایتمندی و وفادارسازی و در نهایت فروش بیشتر از جمله اهداف اصلی این کنفرانس معرفی شده اند.
مخاطبین این کنفرانس متخصصین و صاحب نظران حوزه صنعت و خدمات، سازمان ها و نهادهای دولتی، مراکز و نهادهای علمی و پژوهشی، مدیران بنگاه های اقتصادی، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات هستند و حضور در کنفرانس «ساخت ایران» برای شرکت کنندگان این امکان را فراهم می آورد تا در مراسم اعطای لوح ساخت ایران حضور یافته و در صورت تمایل رپرتاژ آگهی آنها در کتاب الکترونیک کنفرانس درج شود.
این کنفرانس در تاریخ 31 تیرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این کنفرانس میتوانید با شماره تلفن های 88810534 و 88814040 و پست الکترونیک info@iccim-ins.ir ، موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران تماس حاصل نمایید.